>ELMALI PUFUDİKLER

>

MALZEMELER
1 Paket petitbeure Bisküvisi
2 adet orta boy elma
1 su bardağı iri çekilmiş ceviz
1 tatlı kşğ tarçın
2 çay bardağı şeker
2 adet yumurta
2 çay bardağı un
1 paket kabartma tozu
üzeri için
1 çay bardağı pudra şekeri
YAPILIŞI
yumurta ve şekeri  yaklaşık 5 dak.çırpın.Üzerine elenmiş un ve kabartma tozunu ekleyin fazla çırpmayın.Fırın tepsisine bisküvileri tepsiye dizin üzerine ince dilimlenmiş elmaları dizin üzerine kıyılmış cevizleri serpin.Çırpılmış kek  bu sıralamanın üzerine dökülüp l70  pişirilir.Pişen kek ılınınca bir  çay bardağı yardımıyla kesilir üzerine pudra şekeri elenerek servis yapınız
AFİYET OLSUN

Bu tarifi Porselen Demlik Çay etkinliğine ev sahibeliği yapan sevgili http://cafemis.com/ a gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tarifleri ve diğer işlerini görmek için  TIK TIK layın

18 Yanıt

  1. >nefis bişey olmuş eline sağlık sunumda çok şık..sevgiler..

  2. >ellerine sağlık .çok lezzetli görünüyor ..:)

  3. >Hem değişik hem leziz görünüyorlar..Merak ettim tadını şimdi..)Ellerine sağlık..Sevgiler

  4. >ellerine sağlık ablacım nefis olmuşlar.bayıldım.

  5. >Gerçekten pufidikler çok leziz görünüyor,ellerinize sağlık…

  6. >Pufidiklere bak! Yemede yanında yat.Ellerine sağlık ablacığım.Sevgiler.

  7. >pufidik pufidik pek lezziz görünüyorlar🙂 sevgiler

  8. >Enfessssssss canım alıp kaçıyorum dayanamam asla:))ellerine sağlık öpüyorum.

  9. >ablacımm ellerine emeklerine sağlık pufidikler çok cici olmuşlar:)))ve gerçekten de adı gibi pufidik olmuşlar:))

  10. >süperr süperr,gece gece pufidik nerden bulcaz şimdi:(.ellerine sağlık cnm çok güzel olmuş.

  11. >Sevgili GültenTarifi okudum hayli değişik geldi notuma aldım deneyeceğim. Ellerine sağlık, İzmir'den sevgiler..

  12. >gülom bunlar harika olmuşlaaaaar:)eline sağlık aynen bu sıralamayla muffin kalıbında da yapılabilirmi acaba ne dersin???bende deneyeceğim mutlaka inşaallahsunumu da çok şık duruyor teşekkürler

  13. >canım arkadaşım dünki güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.senin oğlunda aynı yerde yapmış ne güzel.inşallah benimkide istanbula çıkar.buarada elmalı pufuduklar süper olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

  14. >Elmalı Topçuklayyy =) Ellerine sağlık ablacım nefisss.

  15. >elmali pufudiklerin leziz gorunuyor ellerine saglik bende deniyecem sevgi selam

  16. >mutlaka denemeliyim bu güzel tarifi arkadaşım şaşırtıyosunuz nerden buluyorsunuz bu kadar güzel tarifileri ellerinize sağlık sevgiler

  17. >Merhaba,ellerine sağlık,bu nefis lezzet için teşekkürler,tarifin 38.sırada yayında olacak,almaya geldim,çocukların,yiğenlerin ve kardeşlerinle uzun ve güzel bir ömür diliyorum,selamlarhttp://cafemis.com http://cafemis.blogspot.com

  18. >mmellerine sağlık canım.Görüntüsü süper eminim lezzetide nefistir:)

Bir Cevap Yazın

