>MERCİMEKLİ KUSKUS SALATASI

>

MALZEMELER
1 su bardağı haşlanmış Yeşil Mercimek
1 su bardağı kuskus
Yarım demet Maydanoz
Bir çay bardağı  Zeytin yağı
1/2 su Bardağı ince kıyılmış Ceviz
Bir adet Liman suyu
tuz Karabiber
Pul Biber
YAPILIŞI
Mercimek ve kuskuslar haşlanır  fazla suyu süzülür ve soğutulur tüm malzemeler ilave edilerek servis yapılır
AFİYET OLSUN

7 Yanıt

  1. >kuskus salatasını çok severim.yaparımda.ellerine sağlık canım.çok güzel olmuş.sevgiler.

  2. >Değişik bir salata olmuş ellerinize sağlık,süperrr.

  3. >kuskus salatasına bayılırm,mercimekte çok yakışır.ellerine sağlık,çok güzel olmuş.

  4. >Süper değişik besleyici bir salata olmuş canım ellerine sağlık.çok öpüyorum,mutlu haftalar ..

  5. >Gülom selam bende bayılırım kuskus salatasına ama daha önce mercimekli denemedim eminim çok yakışmıştır ellerine sağlık içine biraz da kornişon doğrasak lezzeti daha da artar gibi geldi sen ne dersin:)?afiyetle kal

  6. >ETKİNLİĞİME BUYRUN…DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ BAŞLIYOOOR!! http://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin TAVUK YEMEKLERI*11* " Etkinliği25 -Şubat 15- Mart-2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://papatya68.blogspot.com/ tarafından düzenlenen yemek etkinlikleri "11" ‘’Tavuk Yemekleri’’ Etkinliğine ben http:// yelpazesu.blogspot.com ev sahipliği yapacağım.Beni yalnız bırakmazsanız sevinirim arkadaşlar.Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Bunun için yapmanız gerekenler: Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınlıyorsunuz,benim linkimi verip hobidünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtiyorsunuz ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber veriyorsunuz işte bu kadar Siteniz yoksa; yelpaze41@gmail.com adresime mail atıyorsunuz,isminizle yayınlıyorum.İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz. Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar.Katılımlarınızı bekliyorum.. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.SEVGİLER::: GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK ÜZERE… NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler

  7. >besleyici salatalara bayilirim ellerine saglik super olmus cok opuyorum

Bir Cevap Yazın

