>KAĞIT HELVALI İRMİK PASTASI

>

MALZEMELER
4 su bardağı süt
1 su bardağı irmik
1,5 su bardağından biraz eksik toz şeker
1 paket vanilya
100 gr tereyağı
3 adet kağıt helvası
1/2 su bardağı ince kıyılmış ceviz
üzeri için hindistan cevizi
YAPILIŞI
Bir tencereye süt ve irmik  konularak karıştırılarak koyulaşana  kadar pişirilir  vanilya ve tereyağı içine konularak ocaktan alınıp 5 dak. çırpılır ve ılınması için bekletilir.
Çemberli veya silikonlu bir kalıba irmikli harçtan biraz konulur arasına kağıt helva konulur üzerine irmikli harçtan konulur ve ceviz serpilir irmikli harç ve kağıt helvalar bitene kadar işleme devam edilir .Buzdolabında bir gün bekletilir ertesi gün üzerine Hindistan ceviziyle süslenip servis  yapılır
AFİYET OLSUN

Bu tarifi   ttp://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen 
yemek etkinliklerinin SEVGILIYE OZEL TARIFLER *10* ” Etkinliğine ev sahibeliği yapan sevgili
 BALPARE ye gönderiyorum. Kendisine kolay gelsin  diyorum.

8 Yanıt

  1. >çok değişik bir tarif olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler canım.

  2. >Canım benim ellerine sağlık süper görünüyor.Banada varmı bir dilim:)öpüyorum.

  3. >Çokkk güzel olmuş bayıldım ellerinize sağlık…Sevgiler…

  4. >kağıt helvalı pasta yapmıştım ama irmiklisini hiç denemedim çok değişik olmuş görüntüsü cezbediyor ellerine sağlık canım sevgiler

  5. >üzerindeki şekerlemeleriyle pekde cici olmuş eline sağlık cnaımsevgiler..

  6. >canım benim elelrine sağlık..alıyorum tarifi..nefis olmuş..

  7. >Çıtır çıtır kağıt helvası,İrmikle buluşunca ne olur?Bomba olur tabi ki! :)Ellerine sağlık Gülo anneciğim.Kalbi selamlarımla

  8. >ilk defa görüyorumm, ve kağıt helvasına bayılırım.acaba pastada nasıl olur? çok merak ettim.mutlaka denemeliyim .paylaşımın içi tşk, ellerine sağlık canım.

Bir Cevap Yazın

