>TURŞU TABAĞI

>

 Geçenlerde bir mevlüt okutmuştum bilirsiniz çok kalabalık olur bu özel günler bu yüzden masa açamamıştım menümdede Klasik  mevlüt menüsü tavuk ve pilav ikram etmiştim   yanındada turşu ikram etmem gerekiyordu turşunun suyu pilava geçmemesi için Alüminyum folyo ile küçük tabaklar oluşturup tabağın yanına  koyup ikram ettim. konuklarımın çok hoşuna gitmişti .Bende sizinle paylaşmak istedim

8 Yanıt

  1. >Canım benim mevlüdünü ALLAH kabul etsin turşular bu kadarmı güzel görünür sunumunuza bayıldım tabiki beğenilecek ellerine sağlık canım sevgiler

  2. >ALLAH kabul etsin arkadaşım.turşuda o kadar güzel duruyokı ellerine sağlık.sevgiler.

  3. >gerçekten güzel fikir Allah kabul etsin gülüm sevgileer

  4. >Allah kabul etsin,fikir güzel ellerine sağlık.

  5. >Allah kabul etsin canım. Çok akıllıca olmuş gerçekten aklımızda bulunsun.

  6. >Allah kabul etsin ablacım turşularında can yakıyor valla🙂 çeşit çeşit süpper

  7. >güloannem gitmezmi hiç hoşa.şu görüntüye baksana.inan ağzım bi tuhaf oldu.ellerine sağlık.sevgilerimle…

  8. >Canım Allah kabul ettsin mevlüdünü. Turşu tabakları çok şık olmuş elerine sağlık.Bende ödülün var seni bekliyor sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

