>İÇLİ KÖFTELİ MİLFÖY BÖREK

>Gönderen http://papatya68.blogspot.com/

Sevgili Arkadaşım Aynurcuğumun   Etkinliği başlatması , desteklemesi ve katılımından dolayı çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum

Arkadaşımın bir birinden güzel ve nefis tarifleri için Buraya bakabilirsiniz.

  Tarif 23
Tabiki önce evinizde hazır bulunan içli köfteler lazım ben daha önceden kermeste arkadaşlarım tarafından yapılan ve alıp derin dondurucuya attığım  içli köfteleri kızarttım milföy hamurlarını merdaneyle biraz açıp ortasına köfteyi yerleştirdikten sonra iki ucunu şeker gibi kıvırarak kapattım  üzerine yumurta sarısı sürerek 180 derece önceden ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar pişirdim 

Bir Cevap Yazın

