>ISPANAKLI MİLFÖY RULOLAR

>Gönderen http://susamcorekotu.blogspot.com

 Tarif 3

 ISPANAKLI MİLFÖY RULOLAR

İç malzeme için:
1 adet doğranmış soğan ve 1 kaşık sıvıyağı kavurdum ,yıkanıp doğranmış ıspanakları ilave edip birlikte kısa süre daha kavurdum,ılıyınca peynir ve baharat ilave ettim
Kare milföylerimin bir kenarına 1 kaşık dolusu iç malzemeden koyup rulo sardım,üstüne yumurta sarısı sürüp çörekotu serptim ve kızgın fırında pişirdim
Dondurucuda milföyünüz varsa acele börek çeşidi olarak deneyebilirsiniz


Bir Yanıt

  1. >Canım maşallah etkinlik tam gaz öpüyorum.

Bir Cevap Yazın

