>PUL BİBERİMİ KENDİM YAPTIM

>

Arkadaşlar yazın kırmızı ve normal dolmalık biberleri temizleyip çekirdeklerini çıkarıp ipe takıp kuruttum.Kuruyan biberler doğal olarak kızardı.Onları rondo dan geçirdim biraz zeytinyağıyla karıştırdım bir iki gün daha güneşte tuttum ve mis gibi kırmızı pul biberim oldu.İçime sine sine yemeklerime kullanıyorum .

2 Yanıt

  1. >gülo anne süper fikir mis gibi pulbiberlerin olmuşellerine sağlıkafiyetle yiyin

  2. >Bu yıl büyüklerin hastalıklarına koşmaktan çok tembelim yapamadım. Elimde olanı da azar azar kullanıyorum. Ellerine sağlık arkadaşım..

Bir Cevap Yazın

