>BAMYA KIZARTMASI

>

MALZEMESİ
Yarım kilo uzun boy bamya
1 su bar.un
1 şişe maden suyu
tuz
Bir kase Süzme Yoğurt
2 diş sarmısak
Ufalanmış ceviz
YAPILIŞI
Bamyaları tuzlu limonlu suda haşlanıp una bulanıp bir yerde bekletilir.
Diğer yanda bir kaba bir şişe maden suyu , bir su bardağı un ve tuz karıştırılıp bir sos elde edilir.Haşlanan ve unlanmış banyalar bu sosa barırılıp kızgın yağda kızartılır
sarmısaklı,cevizli yoğurda batırılarak sıcak sıcak yenilir.
aaa dediğinizi duyar gibiyim ama mutlaka tatmanızı tavsiye ederim çok güzzel bir lezzet tabi bamya sevenler için bir çoğu bu güzel sebzeyi sevmezler

11 Yanıt

  1. >ablacım yeni siten hayırlı olsun. çok değişik bir tarif olmuş ellerine sağlık. tam da bamya mevsimindeyken denemeliyim.

  2. >hemen ekliyorum arkadaşım.evet ben de malatyalıyım.yeni sayfan hayırlı olsun.güzel lezzetler göreceğiz desene.sevgiler…

  3. >ilginç bir tarif olmuş ama eminim tadıda güzeldir ellerine sağlık canım

  4. >ne güzel bir tarif hiç duymamıştım böylesini denemek lazım.

  5. >Arkadaşım yeni siten hayırlı ziyaretçin bol olsun. inşallah.Buradaki tariflerden birkaçını aldım ilk fırsatta deneyeceğim hem değişik hemde güzeller,ellerine sağlık paylaşımın için teşekkürler senide beklerim sevgilerimi bırakıyorum. Aliyewww.e1y3.blogcu.comwww.aliyevideo.blogspot.com

  6. >selam Gülo Anne yeni bloğunu izlemeye aldım bile hayırlı olsun böylesi daha düzenli ve daha pratik olur çok iyi etmişsin ayrı bir blog açmakla güzel günlerde kullan sevgiler canım:)

  7. >hayırlı uğurlu olsun güloannem zevkle izlemeye aldım

  8. >Beni yanlız bırakmayacağınızı biliyorum sağolun dostlar hepinize çok çok teşekkür ederim her zaman beklerim bu site sizler için var

  9. >Bloğunuz hayırlı olsun. Emekli olduktan sonra paylaşmayı seven insanlar için güzel bir uğraşı. Hem yazışarak da olsa arkadaş ediniyorsunuz. Bazıları sizi yazıları ile hüsrana uğratıyor, bazıları da daha lezzetli tarifler verebilmeniz için şevke getiriyor. Umarım hep şevkle paylaşırsınız. Ben de İzmir'liyim, sitem yeniden düzenlendiğinde izlediğim blogları görüntülüyebileceğim. Başarılarınızın devamı dileklerimle.. Nilgün http://www.sendepişir.com

  10. >Mutfağıma gelerek bani gururlandırdığınız ve o güzel Yorumlarınızlada destek verdiğiniz için tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim

  11. >çok değişik bişey tadını merak ettim doğrusu ellerinize sağlık.bu arada aramıza hoşgeldin.gadgetleri sormuşsun onları ben gadgette resim ekle var ya ordan yaptım.sonra resimleri ve linkini ekledim.umarım yardımcı olabilmişimdir.

Bir Cevap Yazın

